Select Page

Բիզնես գործընթացների արդյունավետ կառավարում

Գործընթացի օպտիմալացում, Ձեր քայլերը դեպի արդյունավետություն

Բիզնես գործընթացների կառավարում (ԲԳԿ), Ձեր բանաձևը, որը խոստանում է գործընթացի օպտիմալացում:

Դուք գուցե մտածեք՝ ինչու՞ գործընթացի օպտիմալացում։ Իմ բիզնես գործընթացների հետ ոչ մի խնդիր չկա, այդպես չէ՞։

Այո, այդպես կարող է լինել, և եթե սա այդ դեպքն է, ապա այս հոդվածը Ձեր մասին չէ։ Այնուամենայնիվ, մեզ հետաքրքրում են Ձեր փորձը։
Ինչպե՞ս եք իրականացնում Բիզնես գործընթացների կառավարման ցիկլը։ Ինչպե՞ս եք առանձնացնում և գնահատում Ձեր կազմակերպության ներսում անհատական ԲԳԿ հիմնական կետերը և դրանց առավելությունները:

EasyData-ում մենք ամեն օր տեսնում ենք, որ ծախսերի նվազեցումը միշտ հնարավոր է գործընթացի օպտիմալացման ճանապարհով։
Դա մեր նպատակն է, և դրա մասին է այս հոդվածը։ Ինչպե՞ս կարող եք հասնել առավել բարձր արդյունավետության առավել նվազ ծախսերով, բարելավելով բիզնեսի արդյունքները՝ միաժամանակ բարձրացնելով աշխատանքից բավարարվածությունը։

EasyData-ն արդեն 25 տարի է, ինչ նորարարական տեխնոլոգիաների մշակող է հանդիսանում։ Սրան հասնելու համար Դուք պետք է այնպիսի կազմակերպություն լինեք, որը ճկունորեն հարմարվում է շուկայի փոփոխություններին։ Այս փոփոխությունները կարող են շատ կտրուկ լինել, հատկապես ՏՏ ոլորտում։ Օրինակ, մտածեք գեներացնող արհեստական բանականության ներդրման մասին, ինչպես օրինակ ChatGPT-ն է։ Այս հոդվածում մենք քննարկում ենք, թե ինչպես ենք մենք հաղթահարում ներքին կամ արտաքին գործոնների պատճառով առաջացած հնարավոր խնդիրները։ Մեր պատասխանը դրան համատեղ թիմերն են, մասշտաբային, մրցունակ ԲԳԿ կառուցվածքը, որը բարձրացնում է արտադրողականությունը։

Գործնականում, երբ Դուք խոսում եք Բիզնես գործընթացների կառավարման մասին, առաջին հերթին շեշտը դրվում է «Կառավարման» վրա։ Կարող եք ասել, որ առանց «Կառավարման» չի կարող լինել բիզնեսի օպտիմալացում։  Այս հոդվածում մենք կօգնենք Ձեզ պլանավորել Ձեր սեփական բիզնես գործընթացները մի քանի պարզ քայլերի միջոցով։ Այդ գիտելիքի շնորհիվ դուք կարող եք սկսել օպտիմալացնել ամենաարդյունավետ կառավարման մեթոդով։

Procesoptimalisatie
Waarom Cloud Services

Ձեր բիզնես գործընթացների նույնականացում

Եկեք դիտարկենք, թե ինչ է պահանջվում, երբ ցանկանում եք բարելավել բիզնես գործընթացը կազմակերպության ներսում։ Այն սկսվում է բիզնես գործընթացի սահմանմամբ․ իսկ ի՞նչ է դա։

Ձեր բիզնես գործընթացի նույնականացումը առաջին կարևոր քայլն է դեպի բիզնես գործընթացի բարելավում։

Ի՞նչից է բաղկացած Ձեր բիզնես գործընթացն իրականում: Ի՞նչ է անում այդ բիզնես գործընթացը, և ինչպե՞ս է այն նպաստում Ձեր կազմակերպությանն ընդհանուր առմամբ:

Բիզնես գործընթացների կառավարումը հաճախ ենթադրում է թիմային աշխատանք: Կան գործընկերներ, որոնք միասին աշխատում են ընդհանուր նպատակին հասնելու համար, որն այս դեպքում այն բիզնես գործընթացն է, որը Դուք պլանավորում եք:

Բիզնես գործընթացի նույնականացման ընթացքում կարևոր հարցն այն է, թե որ գործընկերներն ու մատակարարներն են կապված այս բիզնես գործընթացի հետ: Ավելի մեծ մասշտաբով, Ձեր հաճախորդները բնականաբար ուշադրության կենտրոն են գալիս:

Ո՞ր հաճախորդներն են կախված այն բիզնես գործընթացից, որը Դուք ուսումնասիրում եք։

Հաճախորդներն առանցքային են

Հաճախորդները բիզնես գործընթացների կառավարման կենտրոնում են։ Դուք փորձում եք առավելագույնի հասցնել Ձեր արտադրողականությունը՝ ձեր մրցակիցներից առաջ անցնելու համար։ Ձեր բիզնես գործընթացը պլանավորելիս կարևոր է կենտրոնանալ հաճախորդների վրա։ Հաճախորդները կարևոր են, և հենց նրանք են իդեալական թիրախը Ձեր բիզնես գործընթացի փորձարկման համար՝ հասկանալու, թե ինչպիսի փորձ են ունենում անհատական հաճախորդները, պատվիրատուները և շահառուները։ Ի վերջո, Ձեր բիզնես գործընթացում հաճախորդների հաջող փորձն է որոշում կազմակերպության ընդհանուր հաջողությունը։

Դա խիստ կարևոր է դարձնում հաճախորդների փորձի ընդգրկումը Ձեր բիզնես գործընթացի նույնականացման ժամանակ։ Բիզնես գործընթացների կառավարումը միայն ներքին հարց չէ։ Դուք փորձում եք հնարավորինս լավ արդյունքներ ստանալ Ձեր հաճախորդների համար: Հենց այստեղ է գտնվում ԲԳԿ-ի կիրառման Ձեր հնարավորությունը:

Ի՞նչ մակարդակում է Ձեր բիզնես գործընթացը կարող բավարարել հաճախորդների պահանջներն ու ակնկալիքները։
Բիզնես գործընթացի նույնականացման ժամանակ կարևոր է անվանել և դուրս գրել (հնարավոր) հաճախորդներին։ Այս  հարցին պատասխանելը Ձեր կազմակերպության ևս մեկ մաս դնում է շարժման մեջ:

Խնդրեք Ձեր մարքեթինգային բաժնին՝ ստուգել հաճախորդների ակնկալիքները Ձեր բիզնես գործընթացի հետ կապված: Հաճախորդները, որպես կանոն, դրական են գնահատում գործընթացի օպտիմալացումը: Եթե նրանցից նաև խնդրեն խորհրդատվություն տալ օպտիմալացման վերաբերյալ, Դուք անմիջապես կզգաք դրական ազդեցությունը Ձեր հաճախորդների փորձի վրա: Եվ դա նույնիսկ մինչև որևէ գործընթացի օպտիմալացման իրականացումը։

Klant centraal
Business Process Management checklist

Ձեր փաստաթղթավորված բիզնես գործընթացը

Երբ Ձեր բիզնես գործընթացը հստակ փաստաթղթավորված է, ապա Դուք կարևոր հիմք եք դրել Բիզնես գործընթացների կառավարման համար։ Իհարկե, սա ընդամենը մեկնարկային կետ է, քանի որ ԲԳԿ-ը մի ճանապարհ է, որը երբեք լիովին ավարտված չէ։ Կարևոր է պարբերաբար վերանայել և թարմացնել գործընթացները՝ հաշվի առնելով ընթացիկ իրադարձությունները։ ԲԳԿ-ը մի ոլորտ է, որը պահանջում է խորացված մասնագետներ։ Լավ կազմակերպված ԲԳԿ-ը կարող է դրական ազդեցություն ունենալ ընդհանուր կազմակերպության վրա։ Այս հոդվածը հիմնականում կենտրոնանում է կառավարման վրա, քան իրական կիրառման։

Դրա համար մենք հղում ենք կատարում այս հոդվածին: EasyData-ն կարող է աջակցել Ձեր կազմակերպությանը թե՛ ԲԳԿ-ի, թե՛ գործադիր մասին: Մեր բիզնեսը նույնպես ծագում է գործադիր մասից: Մեր ԲԳԿ-ի գիտելիքները աճել են 25 տարվա գործնական փորձի ընթացքում՝ վերածվելով մի փորձի, որը չի պահանջում Ձեզ վերստին հայտնագործել անիվը: EasyData-ն կօգնի ձեզ նույնականացնել Ձեր գործընթացը: Հիմնվելով մեր գիտելիքների և փորձի վրա՝ մենք կօգնենք Ձեզ ընտրել գործընթացի ավտոմատացման այն մեթոդը, որը լավագույն կերպով համապատասխանում է Ձեր բիզնեսին և կազմակերպական կառուցվածքին: Մենք աշխատում ենք Ձեր աշխատակիցների հետ, և այս համադրությունը Ձեզ թույլ է տալիս արագ տեսանելի և խթանող քայլեր ձեռնարկել։ ԲԳԿ-ի լավ  փորձը նշանակում է ավելի քիչ սխալների հնարավորություններ և նվազեցնում է միկրոկառավարման անհրաժեշտությունը:

Այս հոդվածը դառնո՞ւմ է ավելի հետաքրքիր 

Իհարկե: Մենք հավատում ենք լավ ղեկավարմանը և ներկայացնում ենք հետևյալ ԲԳԿ-ն կազմակերպության տարբեր մակարդակների համար:
Սա կօգնի Ձեզ տեղեկատվություն հավաքել բիզնես գործընթացների վերաբերյալ և սահմանել նպատակներ։

Business Process Management

Ինչո՞ւ Բիզնես գործընթացների կառավարում

Բիզնես գործընթացների կառավարումը (ԲԳԿ) Ձեր կազմակերպության ներսում գործընթացների բարելավման մեթոդ է։

Դուք սա անում եք մոդելավորելով Ձեր բիզնես գործընթացները և ստեղծելով քայլ առ քայլ ծրագիր այն գործընթացի համար, որը ցանկանում եք օպտիմալացնել: Կառավարումը սկսվում է աշխատանքային հոսքի դիագրամից: Այնուհետև, Դուք վերլուծում եք պլանավորված քայլերը թիմում ներգրավված անդամների հետ միասին: EasyData-ն արդեն կարող է օգնել Ձեզ այս հարցում:

Մենք հասկանում ենք, որ աշխատակիցները նախընտրում են դուրս չգալ իրենց հարմարավետության զոնայից: Մարդիկ պարզապես չեն սիրում փոփոխություններ, բայց ավտոմատացումը կարող է օգտագործվել աշխատակիցներին քաջալերելու համար դուրս գալ իրենց հարմարավետության զոնայից: Ձեր փոփոխության կառավարման նպատակները կարագանան, երբ Ձեր գործընկերները տեսանելի հաջողություն ունենան առաջին քայլում:

Եթե Դուք տարիներ շարունակ հետևել եք ֆիքսված ընթացակարգին, ինչո՞ւ հանկարծ այն փոխել: Հենց այս հարցում մենք կարող ենք օգտակար լինել, օրինակ, ավտոմատացնելով քննարկվող գործընթացի քայլերը: Մենք ԲԳԿ-ին մոտենում ենք ոչ միայն տեխնիկապես: Երբ կազմակերպությունները ավտոմատացումը դիտում են որպես մարդկային ջանքերը մեծացնելու, այլ ոչ թե փոխարինելու միջոց, իրական ծախսերի խնայողությունները հաջողության լավ հնարավորություն ունեն:

organisatie verbetering begint hier
organisatie verbetering begint hier

Ավտոմատացրե՛ք Ձեր գործընթացների քայլերը

EasyData-ն Ձեզ տրամադրում է գործնական լուծումներ, որոնք արագ և արդյունավետ աշխատում են ինչպես օնլայն, այնպես էլ օֆլայն: Սա օգտակար է Ձեր բիզնես գործընթացը վերլուծելիս, քանի որ կարող եք արագ և արդյունավետ փորձարկել, արդյոք գործընթացի ավտոմատացման առաջարկված քայլը իսկապես տալիս է այն արդյունքները, որոնք Դուք ակնկալում եք: Այս մոտեցմամբ Դուք ակտիվորեն կավտոմատացնեք Ձեր գործընթացները։ Դուք կխթանեք Ձեր գործընկերների ոգևորությունը՝ ռազմավարական բիզնես նպատակներին ավելի արագ հասնելով թիմի մասնակցությամբ:

Մենք հետևում ենք Ձեր ԲԳԿ գործընթացին

Երբ ԲԳԿ-ի հետ հաջողության եք հասնում, շարունակեք վերահսկել գործընթացը, քանի որ աշխատանքը դեռ ավարտված չէ։ Հաջողված ԲԳԿ ռազմավարությունը ներառում է օպտիմալացման ժամանակ, որպես ծրագրի պարտադիր մաս։ Գործընթացների բարելավումը ժամանակ չի խլում. ընդհակառակը, այն հանգեցնում է լրացուցիչ ծախսերի խնայողության։

Պատճառը պարզ է. աշխարհն անընդհատ փոփոխվում է, և Ձեր կազմակերպությունն, իհարկե, բացառություն չէ: Ձեր բիզնեսում մշտապես փոփոխվող այս պարամետրերը կազդեն ԲԳԿ-ի հաջողության վրա։ Այս տեսանկյունից ԲԳԿ-ը կլինի Ձեր կանոնավոր ռազմավարական պլանավորման մասը։ EasyData Monitoring-ը տրամադրում է Ձեզ արժեքավոր տվյալներ այս նպատակով։

Բիզնես գործընթացների կառավարումը ըստ EasyData-ի 

Սրանում է կայանում Բիզնես գործընթացների կառավարմանը մեր աջակցության էությունը։ Այն ներառում է հստակ սահմանված բիզնես գործընթաց մի շարք գործողությունների միջոցով։ ԲԳԿ-ն Ձեզ թույլ է տալիս քայլ առ քայլ ավտոմատացնել այս բիզնես գործընթացները և վերահսկել այն երկար ժամանակահատվածում։ Այս տվյալներն օգնում են կազմակերպությանը գնահատել գործընթացը։ Այս տվյալները սովորաբար բաղկացած են երեք տարրերից՝ գործընթացների ավտոմատացում, տեղեկատվության կենտրոնացում և մեխանիկական գործողությունների նվազեցում։

ԲԳԿ-ը նպատակ ունի վերացնել առկա խոչընդոտները, նվազեցնել սխալներն ու տվյալների կորուստը, միաժամանակ ավելացնել թափանցիկությունը, բաժինների միջև հաղորդակցությունն ու արտադրողականությունը։

Ներքին գնահատման այդ տվյալներն ունենալով, Դուք կարող եք գտնել արդյունավետությունն առավել բարելավելու եղանակներ։ Հաջորդ արդյունավետության բարելավումը կարող է կենտրոնանալ գործընթացի ծախսերը նվազեցնելու կամ սխալներն էլ ավելի նվազեցնելու վրա։

ԲԳԿ-ն շարունակական գործընթաց է։ Դուք կտեսնեք, որ Բիզնես գործընթացների կառավարումը առավել լավ բիզնես արդյունքների է հանգեցնում։ EasyData-ում մենք հավատարիմ ենք աշխատակիցների սպասարկմանն ուղղված մոտեցմանը։ Երբ արդեն կա փոխադարձ վստահությունը, մենք միասին կիրառում ենք հնարավոր լավագույն ԲԳԿ-ը։
Օրինակ, կարող եք հաշվի առնել աշխատանքային հոսքի խնդիրների իմպրովիզացված վերացումը:

organisatie verbetering begint hier

Բիզնես գործընթացների կառավարման գաղտնիքը

BPM Onze Waarden
Business Process Management

Ձեր առավելությունները Բիզնես գործընթացների կառավարման հետ

ԲԳԿ-ն օգնում է բիզնես-օգտատերերին բարդ գործընթացները միավորելու մեջ։ Թվային փոխակերպմանը ձգտող ձեռնարկատերերի համար ԲԳԿ-ը կթվայնացնի կազմակերպության գործըթնացները, կնվազեցնի ՏՏ ծախսերը, կբարձրացնի ճկունությունը և ընդհանուր արդյունավետությունը։ ԲԳԿ-ն օգնում է նույնականացնել արդյունավետության խոչընդոտները։

Երբ Դուք ներքին մակարդակում քննարկում եք այս գործընթացային խնդիրները, այն նպաստում է համագործակցությանը և բարելավում ներքին կառուցվածքային որոշումների ընդունումը։ Սա իր հերքին բարձրացնում է մրցակցային առավելությունը և, ընդհանուր առմամբ, նպաստում է կազմակերպական աճին։ Լավ ձևավորված ԲԳԿ համակարգերը էական դեր են կատարում ներքին գործընթացների բարելավման մեջ։ Դրանք օգնում են աշխատակիցներին կողմնորոշվել բարդ գործընթացներում, պահպանել և ընդլայնել գիտելիքները կազմակերպության ներսում։ Հարմարավետության համար մենք ԲԳԿ-ը երեք հոսքի ենք բաժանում։

bedrijfsprocesbeheersysteem

Համակարգին ուղղված ԲԳԿ (կամ ինտեգրացային ուղղված ԲԳԿ)

Բիզնես գործընթացների կառավարման այսպիսի համակարգը աշխատում է այն գործընթացների հետ, որոնք հիմնականում կախված են գործող բիզնես համակարգերից։ Որպես օրինակ կարող եք դիտարկել այնպիսի համակարգերը, ինչպիսիք են Փաստաթղթերի կառավարման համակարգը (DMS), Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման համակարգը (CRM) կամ Կազմակերպության ռեսուրսների պլանավորման համակարգը (ERP)։ Համակարգային ուղղված բիզնես գործընթացների կառավարման ծրագրային ապահովումը ներառում է լայն ինտեգրումներ և կիրառական ծրագրավորման ինտերֆեյս (API), որը թույլ է տալիս ստեղծել արագ և արդյունավետ բիզնես գործընթացներ: Լայն տարածում ունեցող օրինակ է ChatGPT-ն, որն առաջարկում է API, որը թույլ է տալիս կապակցել տարբեր ծրագրային համակարգեր ձեր կազմակերպությունում:

het individu staat centraal

 

Անհատի վրա կենտրոնացած ԲԳԿ

Այս մոդելի կենտրոնում տարբեր ալգորիթմների կողմից աջակցվող անհատն է։ Այս դեպքում բոլոր գործընթացները հիմնականում իրականացվում են մարդկանց կողմից։ Լավ համեմատություն է մաքրության մասնագետը. նրան ռոբոտով չեք փոխարինի, քանի որ ռոբոտը բաց կթողնի այն անկյունները և այլ նրբությունները, որոնք մարդիկ բնականաբար կնկատեն:

Այլ կերպ ասած, ավտոմատացումը չի փոխարինում Ձեր բոլոր գործընթացներին։

 

Het documentgerichte BPM-model

Փաստաթղթերին ուղղված ԲԳԿ

Եթե Ձեր կազմակերպությունը կենտրոնացած է լայն փաստաթղթաշրջանառություն ունեցող նախագծերի վրա, ապա ԲԳԿ-ն ուղղված է այս հոսքին։ Փաստաթղթակենտրոն ԲԳԿ մոդելը կենտրոնանում է փաստաթղթերի հոսքերի վրա, որոնք շարժվում են ամբողջ կազմակերպության միջով: Այս մոդելը նույնպես աշխատում է անձնակազմի ներգրավվածության մակարդակում:

Դիտարկենք փաստաթղթերի հոսքը. փաստաթուղթը ստացվում է, այնուհետև դասակարգվում և ուղարկվում է ներքին ալիքներով: Փաստաթղթի ներհոսքը գնահատող անձը սովորաբար գտնվում է այլ մակարդակում, քան աշխատակիցը, որին փաստաթուղթը հանձնարարվում է: Փաստաթղթակենտրոն ԲԳԿ-ը նկարագրում է այս գործընթացները:
Եվ, որտեղ հնարավոր է, մեր տեխնոլոգիան ավտոմատացնում է փաստաթղթերի այս հոսքը ցանկացած աղբյուրից։

Business Process Management
interview de belanghebbenden
Automatisering workflow
Factuur automatisering workflow
Key Performance Indicators (KPI’s)
Business Process Management

Հաջողակ ԲԳԿ ընթացքի համար մենք չենք մոռանում․․․

 

Տվյալների կառավարման խորհրդատվություն

Դա ավելի բարդ է հնչում, քան իրականում կա։ Ներքին շահագրգիռ կողմերը կամ EasyData-ի փաստաթղթային խորհրդատուն վերանայում են ընթացիկ գործընթացը։ Հաճախ մենք հարցազրույց ենք անցկացնում տարբեր շահագրգիռ կողմերի հետ Teams-ի միջոցով և քննարկում ցանկալի արդյունքները ղեկավարության հետ։ Մեր նպատակը ընթացիկ գործընթացների հստակ պատկերն ունենալն է։ Արդյունավետ գործընթացների կառավարումը սկսվում է առկա իրավիճակի գնահատումից։

 

 

Բիզնես գործընթացի պլանավորում

Անհրաժեշտության դեպքում վերը նշված գործընթացը մանրամասն նկարագրվում է գրավոր կերպով։ Մենք նաև հավատում ենք վիզուալ ներկայացման ուժին, երբ կարճ տեսանյութը ցույց է տալիս չափված արդյունավետությունը և հնարավոր ծախսերի կրճատումը։ Ընդհանուր առմամբ, մենք գործընթացը ներկայացնում ենք առավել գրավիչ կերպով։ Այնուհետև մենք «թերթում ենք վիրտուալ էջը» և բացում ենք պլանը՝ արդյունավետորեն իրականացնելու Բիզնես գործընթացների կառավարումը կազմակերպությունում։

Թվային փոխակերպում

Համատեղ ստեղծված պլանը հավասարապես աջակցվում է ինչպես գործառնական մակարդակով (այսինքն՝ անմիջականորեն ներգրավված կողմերի կողմից), այնպես էլ ղեկավարության կողմից (որոշումներ ընդունողներ, ովքեր կօգտվեն ծախսերի կրճատումից)։ Նոր մշակված գործընթացի փաստաթուղթը հասանելի է դառնում փոքր խմբի օգտատերերին։ Երբ նրանք գոհ են կատարված փոփոխություններից, գործընթացը բացվում է բոլորի համար։

Տվյալների վիզուալացում

Արդյունավետության հիմնական ցուցանիշների (KPI) մասին տեղեկացված լինելու համար հասանելի են բազմաթիվ տարբերակներ։ Մեր կողմից նախընտրելի վերահսկողության համակարգը Grafana-ն է, որն առցանց վահանակի գործիքակազմ է և ունի լայն կիրառություն։ Եթե կազմակերպությունում արդեն օգտագործվում է այլ վիզուալիզացիոն հարթակ, մենք հեշտությամբ կարող ենք հարմարվել դրան։

Իհարկե, սա այն ընտրությունը չէ, որը հայտնվում է օպտիմալացման գործընթացի կեսին։ Տվյալների կառավարման խորհրդատվության փուլում այս ասպեկտը և հնարավոր նախընտրությունները արդեն իսկ որոշված են։ Մենք այս նախընտրությունները նկարագրում ենք գրավիչ կերպով, երբ պլանավորում ենք Ձեր առկա և ցանկալի բիզնես գործընթացները։

Բիզնես գործընթացների օպտիմալացում

Հաշվետվությունների արդյունավետ համակարգի միջոցով կազմակերպությունը կարող է արդյունավետ կերպով ուղղորդել իր գործողությունները շարունակական օպտիմալացման և գործընթացների բարելավման ուղղությամբ։ Բացի այդ, պետք է հիշել, որ աշխարհն անընդհատ փոփոխվում է։ Ճիշտ իրականացված Բիզնես գործընթացների կառավարման քաղաքականությունը յուրաքանչյուր կազմակերպությանը տրամադրում է այն գործիքները, որոնք թույլ են տալիս ժամանակին փոփոխություններ կատարել համակարգի ցուցանիշների հիման վրա։

Process Management

Գործընթացների կառավարման բոնուս

Բիզնես գործընթացների կառավարման մոտեցմամբ Դուք վերացնում եք մարդկային սխալները և բացերը Ձեր գործընթացներից։ Նմանապես, Դուք բարելավում եք գործընթացի արդյունավետությունն ու համապատասխանությունը Ձեր ներքին գործընթացներին:

EasyData-ի համար սա մեր Տվյալների հավաքագրման և Տվյակների վերլուծության փորձառության խիստ կարևոր մասն է։
Նախագծելուց, համակարգելուց, համաձայնեցնելուց, ներդնելուց, և ապա օպտիմալացված գործընթացները հաջողությամբ կիրառելուց հետո մենք ավելի ենք ոգևորվում: Մեր նպատակը այնպիսի գործընթացային տեխնոլոգիայի տրամադրումն է, որը կաջակցի Ձեր աշխատանքային գործընթացին արդյունավետ և պարզ կերպով։ Փորձը ցույց է տալիս, որ EasyData-ն ավելի երկար ժամանակով է ներգրավված լինում է մեր հաճախորդների հետ աշխատանքի մեջ: Այդպիսի շարունակական մասնակցությունը կազմակերպության ռազմավարական որոշումների մեջ ամենամեծ հաճոյախոսությունն է, որ մենք կարող ենք ստանալ։

 

ԲԳԿ դիտարկումներ

Մինչև հիմա այս հոդվածն ընդգրկել է միայն ամենաառանցքային հատվածները։ Շատ դեպքերում աշխատանքն այստեղ չի ավարտվում, և եզրափակելով, մենք տրամադրում ենք հավելյալ փաստարկներ՝ Բիզնես գործընթացների կառավարումը հաշվի առնելու համար։ Սկսենք Ձեր կազմակերպության լիցենզավորման ընդհանուր ծախսերից:
Աշխատակիցները հաճախ օգտագործում են մի քանի գործիքներ, երբեմն կողք կողքի կամ յուրաքանչյուրն իրենց սեփական բաժնում։ Այն կարող է հարմարավետ թվալ, բայց հավելյալ լիցենզավորման ծախսերից բացի, տվյալները կարող են շարունակաբար պահանջվել տարբեր ծրագրային համակարգերի միջև։ Սա կարող է հանգեցնել համակարգային ուշացումների կամ առանձին տվյալների կղզիների ստեղծման, որոնք ներառում են կազմակերպության մեջ բոլոր հնարավոր (AVG) ռիսկերը։
ԲԳԿ կատարյալ  ճարտարապետությունը օգնում է ստանալ և թարմացնել տվյալները տարբեր համակարգերի միջև կառուցվածքային ձևով։ Աշխատակիցներից բացի, մատակարարները և հաճախորդները նույնպես օգուտ են ստանում լավ ներդրված ԲԳԿ ճարտարապետությունից։ EasyData-ն պարտավորվում է իրականացնել այս ասպեկտները ձեր նախագծում։